неделя, 17 април 2011 г.

Цветница е

Здравейте, днес няма да ви представя картичка ами ще честитя празника на всички с имена на цветя и дървета като мен. Мама е искала да имам силно име и ме е кръстила Явора. В началото хората доста се чудят на името ми, но аз си го харесвам. За първия ми рожден ден моята кръстница ми подари дръвчето на което съм кръстена - малко Яворче в саксия. С мама се грижихме за него, после тате го пося в градината и сега, въпреки че сме връстници дръвчето е мнооооооого по-високо от мен

/мама се мъчи, обаче не успя да обърне снимката и това е, все пак се вижда колко голямо е дръвчето ми/.
Много хора мислят, че днес празнуват само имената на цветя, но не е така. Празника се нарича Цветница-Връбница и празнуват и хората с имена на дървета. Така че - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА ВСИЧКИ в този слънчев ден!

Няма коментари:

Публикуване на коментар