петък, 1 юли 2011 г.

Палячовцииииии

Здрасти, публикувам аз - мама Поли, понеже снощи интернета беше ужасен, притесняваме се че и довечера ще е такъв, та изпълзвам момента на работа. Малката ми принцеса обожава палячовци. Живеем в малък град и рядко идва цирк, но когато ходим или гледаме по телевизията, най-много я забавляват клоуните. Дори си има малка колекцийка, коята се надява да обогати и котаго някай тръгне на екскурзия или баща и тръгне на път винаги поръчва "да ми донесеш палячо". И естествено картичките са с палячовци - и двете. Помогнах за рязането с макетното ножче, че не ми се превръзват пръстчета :-). Иначе се вижда оцветяването как е на чертички, изрязването и залепеното е малко кривичко, печатчето на надписа е малко омазано, звездичките са криви, но това аз го виждам. Малката ми принцеса е много горда! И справо-става все по-добра и се радвам че я влекат разчупените картички, като мен.
Хайде, че стана много. Представям ви ги:



Само да добавя, че малката фигурка на палячо на втората картичка Явора си я направи с комплекта за гипсови отливки и си я оцвети, така че и тя е ръчно правена.
И естествено картичките отиват при Малките картичкофурии

Няма коментари:

Публикуване на коментар